♥ تو برترین تصوری...

هنوز هم سوار مرکب خیال من تویی

هنوز هم یگانه شاهکار این قلم تویی

هر آن به یاد تو به مدح عشق میرسم

وباز شرح هر نگاه عاشقانه ام تویی

اگر که عشق راز هستی است، تو راز نه

که عشق هستی و تمام هستی ام تویی

......

به شوق مرده در نگاه خویش مژده میدهم

که پاسخ تمام انتظار صادقانه ام تویی

زلال و پاک مثل چشمه ای و من

ز جنس سنگریزه های بی بها

برای من طلوع کن...برای من

هم او که هستی اش بدون تو... رسید به انتهای انتها

خروش کن درون من که تو معنای تمام ترانه ای...

غزل برای معنی تو کوچک است

و من حقیرتر از تصورت

چه خوب بود اگر خلاصه میشدی به قدر آسمان برای من...

برای من ...

برای من که یک تصور زمینی ام

هنوز هم تو بهترین بهانه ای

هنوز هم تو برترین تصوری

هنوز هم تو بهترین خیال عاشقانه ای

هنوز هم برای دیدنت دلم هزار باره می تپد

هنوز هم برای از تو گفتن.. این قلم به هفت فلک بی ستاره می رسد

نشانه ظهور بودی و دلیل بی دلیل من برای حذف قیدها

چه نیک گرفته ای ز من... عنان اسب سرکش نگاه را

بیا...

بیا که حال وقت سازش است

بیا که دل اسیر صد هزار خواهش است

بیا که تا هنوز هم صدای پای هر مسافری مرا به شهر خاطرات می برد

حضور هر شقایقی تو را به یاد می آورد

و عطر یاس های بی قرار...

به صد هزار خیال خام مرا به دشت خواب می برد

تویی قرار بی قرار من

تویی تصور زلال من

... و من هنوز اسیر لحظه های سوخته

برای با تو بودن است.. که انتظار می کشم....

(برگرفته از رمان لحظه های سوخته نوشته اعظم طاهرپور)

نظرات 1 + ارسال نظر
سامیار 21 مرداد 1392 ساعت 16:42 http://www.tavan-eshgh.blogsky.com/

اون روزی که می کنندم
رو به سوی قبله دراز
با چشم گریون برس و
خودت بخون برام نماز
اگه دیدی که بی جون
تن من رو زمینه
بی وفا بوده همیشه
کار دنیا همینه
عشق من تو می کنی
پیرنه سیا به تن
قِسمت من ، که بشه
چادرت برام کفن
همه میرن ولی باز
این تویی پیشم می مونی
سوره ی یاسینو خودت
توی گوشام می خونی
_____________________________
سلام واقعا خسته نباشی وبلاگ زیبایی داری
با تبادل لینک موافقی؟
بهم سر بزن خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد